Fikat!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Efter lunchen ringde Jessica som även fyller år idag..

 

Hipp Hipp HURRA!!

Hennes lektion hade blivit inställd så hon hade helt plötsligt 2 timmar till godo och fråga om jag ville fika med henne.. Absolut sa jag!!

Hade planer på att åka och köpa blöjpåsar men det kan vänta så vi gjorde oss ordning och knalla bort...

Elina i ny mössa och ny jacka.. köpte jag på ICA maxi igår..=)

 

Bjöd Jessica på kaka och jag fick hennes kaffe då det ingick i hennes lunch.. Mysigt:)

Tjatade lite skit och hade det gott!

Följde henne sen till skolan och knatade sen hemåt..

Gott i vårsolen=)

 

Elina somnade gott på vägen hem..

Jag passar på att ligga i sängen lite nu när hon sover..

Har inte bestämt mig ännu om det blir träning ikväll eller vilodag...

Gott vårväder ute så kanske en löptur:)

 

 

Kommentera inlägget här :