Idag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Så har vi hållt oss hemma..

Kl 8 vaknade hjärtat..

Jag var så trött så jag tror jag gav henne välling i sömnen!!

Hon fick komma in till mig och med Barnkanalen på kunde jag slumra till några min till..

Strax innan 10 gick vi upp..

Förberede frukost.. Hungrig!!

Sen la jag henne för att sova vid 11..

Förberedde då lunchen då Daniel och en kollega till han skulle komma förbi och äta..

Blev hamburgare... gjorde en grymt god hemmagjord dressing...

Creeme fresh

majonäs

chilisås

senap

jalpenos

gurka

salt och peppar

killarna uppskattade det... när dom sen åkte så övade Elina och jag lite ..=)

Hon börjar bli så stark i sina ben och är så duktig..

Skyddshjälmen är på=) haha.. så jäkla söt...

sen fick hon vila bena i gåstolen=)

Mammas älskling!

Daniel var hemma rätt tidigt idag på grund av att han jobbade i Lerum idag så jag kunde sticka och veckohandla och sen stack jag och träna kl 17..

har nu ätit och tatt hand om Elina.. ligger nu i sängen.. tvn , datorn och jag.. aaahhh!!

Kommentera inlägget här :