Kändiskåta Malin...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja gud... jag har nog lugnat mig lite genom åren men jag har verkligen haft stenkoll på kändisar och haft en slags radar när jag stött på nån ute... jag ser dom direkt.. och blir alldeles till mig.. kan inte sluta glo och blir skitfjortis... ibland har jag faktiskt varit fjortis och tagit bild med dom...
När jag var med i Körslaget-2011 så vimlade det ju av kändisar...
då blev man rätt van och brydde sig inte så mycket...
Alltid när jag varit i Stockholm har jag sprungit på nån eller sett en kändis...
 
sprungit på denna snygging...
 
(April-2011)
Kenza Zoutien!
En av Sveriges vackraste kvinnor och även en av Sveriges rikaste=).. Galet vad bra det gått för denna tjej..=)
 
Från körslaget har jag detta...
 
Lisa Miskovsky
Gabriel Fors
Casper och Jakob
Här med självaste Andreas Johnson=)
Här med Jasmine Kara
Sen har jag även sprungit på denna man..
Rickard Olsson
(Med chokladboll i munnen)
Ja och här med Björn Rosenström=)
Haha.. ja B-kändis kan man väl säga men detta är Phillip.. han var med i Idol typ -04 eller nått=)
nä det var nog allt.. älskar att gå tillbaka och glo på gamla bilder=)

 

Kommentera inlägget här :