"Låt mig skönt slumra in..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... I bädden så fin , som en blomma på en äng i en gungande säng!"


Så trött så jag dör nu... halv 8 i morse vaknade lillfia och ville inte somna om... tidigt för att vara henne och trött blir man då om man inte är van vid det...

sen så är den 8 tanden på g nu så hennes humör idag... maaajgaaad.. jag har varit helt slut nu på kvällen.. stackars lilla älsklingstjejen.. så ont i sin mun...

ja förut så kom ju svärmor på besök.. hon fick lite mat sen knallade vi ner för att mata fåglarna.. haha.. vi gjorde ju det för Elinas skull.. gissa vem som toksomnade bara några meter utanför dörren.. jo Elina så klart så det var jag och svärmor som fick matat dom...

Denna svan var så vansinnigt aggressiv och hetsig med att få mat.. han stod och fräste åt oss.. shit...

Fina är dom dock=)

dessa söta stod bakom oss hela tiden och bara väntade snällt.. haha..=)

nä nu skall jag sova... ingen träning idag.. men jag är helt slut i armarna efter gårdagens... 

 

Kommentera inlägget här :