Mår bättre idag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Efter en god natts sömn så vaknade jag vid 9 imorse och kände mig mycket bättre..

Ont i ryggen dock av att ha legat så länge i sängen..

Längtade efter Elina..

Så jag gick upp och gjorde gröt..

Fick äntligen i mig en liten portion..

Ingen magsmärta efteråt..

Tackade vi för..

Vi tog på oss och så åkte vi och hämtade snuttan.. Hon somnade så gott i bilen på väg hem..

..Och sover fortfarande..

Hon är ju inte riktigt frisk..

Snorig som sjutton..

Jag kikar på ett avsnitt "Games of thrones" och har fått i mig en halv kopp kaffe.. Vågar inte mer..

Skall inte jobba ikväll.. Hade nog inte orkat det.. Blir en lugn kväll..

Blivit hembjuden till Marie men får se om jag orkar..

Inte mycket liv i detta uttryck=)

Kommentera inlägget här :