Pencellinkur!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Fy fan.. Hatar min mun och mina tänder..

Kännt av det ett tag och nu kunde jag inte undgå det längre..

Infektion bak vid vänstra visdomstanden igen..

Svullen och kan knappt svälja..

Fick koksalts sköljning och en pencellinkur på det... Blää!

 

570:- spänn fattigare...=(

Nu är en remiss skickad till Floda så nu skall dom dras!!

Båda 2!!

Dyrt??

Så in i!! Runt 3-4000:- men vad fan skall jag göra!!

Vi får bara se till att fixa det!!

Kul att jag skall dit nästa Tisdag och dra min halva tand oxå.. 1500:- kostar det... kan tro jag är miljonär..!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Terre:

Lätt så här i efterhand med du borde tecknat/teckna sån tandvårdsförsäkring hos tandläkaren. Tror jag betalar 65:- i månaden och då kommer den tanden jag ska operera ut inte kosta mig något... Bra inför framtiden om inte annat (nu kan du ju inte göra så mycket mer än att betala det svindyra tyvärr)...
Kram!

Svar: jag får ju tyvärr inte teckna en sån försäkring förrän mina visdomständer dragits.. skulle kosta mig närmare 300;- i månaden så som jag är i käften i dagsläget så inte så mycket värt det tyvärr=(
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :