Silket pass!!!

publicerat i Träning;

Jävlar vad tungt det va!!!

Shit!!

Kul att jag paja axeln på första varvet med!!!

Jävla skit!!!

Jag hoppas till gudarna att den känns bättre imorgon...

Körde 45 kg som mest på A

sen på B

blev det inte riktigt RX vikter... tog 45 kg på HangClean men fick plockat av... min teknik är inte riktigt där ännu så jag fick köra på 40 kg..

KB blev det 24 kg...

och på bänk press körde vi 40 men plockade av efter första varvet till 35 kg... det räckte.. gjorde fan 9 st på 40 kg... galet tungt..

känns som sagt i högra axeln.. skall duscha varmt nu och smörja så får vi hoppas på det mesta...

go kroppsform man tycker sig ha efter varje pass.. det pumpar så där gött i musklerna...=)

 

Japp Hang cleans ger alltid så jävla goa märken efter sig.. kommer vara lite blå här imorgon tror jag=)

Kommentera inlägget här :