Träningen..

publicerat i Träning;

.. Bra jävla blåslagen och mörbultad så åkte jag till boxen förut...

Skönt med en helt okej wod...

A.Overhead squats

(OHS)

2-2-2-2-2

Det här är verkligen min svagaste gren med tanke på min orörlighet.. det är ett rent helvete med vikt att ta mig ner i en knäböj och ha en stång rakt ovanför huvudet.. omöjligt!!!

Men övning ger färdighet.. jag körde enbart med pinne och en stång på typ 2 kg.. 

WOD

21-15-9

OHS

(Toes To Bars)

TTB

Var klar på 7,24 min

men körde ju med bara 2 kg stången...ville öva tekniken...

annars hade jag kunnat gjort Front squats.. men med tanke på hur blåslagen jag är framtill på nyckelben och axlar var jag inte sugen på att lägga en stång därpå..=)

Efter detta körde vi ..

500 meter rodd på tid..

2.02 min 

blev det där..

gott.. lagom träning för en kropp som känns som den blivit överkörd av en ångvält...=)

Kommentera inlägget här :