... Annars denna Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja.. redan halv 6 i morse vaknade Elina... välling , ny blöja sen somna om.. kl 8 vaknade hon igen.. in till oss med kaninen så fick hon ligga där och gosa mellan oss...

strax innan 9 gick vi upp.. sparkade upp Daniel med då diskmaskinen skulle plockas ur, plockas i, gröt till Elina, gröt till oss...kaffe skullas kokas... ägg med.... och Elina matas... jag är ingen bläckfisk!!!!

Ja sen fick vi fixa oss... för vid halv 11 skulle Daniel köra mig till boxen och sen åka vidare till sin mamma för att gå ut och gå där med Elina med pulkan... mysigt=)

Jag tränade och duschade och åkte sen med syrran hem till Daniels mamma...

där kom dom precis tillbaka.. elina var jätte trött och hungrig... så in och ge henne mat... sen åkte vi hem.. köpte med oss lite mat och Elina stensomnade ju i bilen... bar upp henne och hon sov vidare.. lilla kråkan!!!

vi åt och kikade på ett avsnitt Games of thrones...=)

Ja... sen har jag vikt tvätt.. ochy vi skall bara dammsuga och vattna blommorna sen vid 17 sticker vi till Gråbo till Therese och Mikael.. vi skall äta tacos och umgås... 

dricka upp kaffet och ge Elina mat som vaknade nu...=)

                                                               

Kommentera inlägget här :