Gamla bilder...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Gick igenom lite bilder från min webcam.. haha.. måste bara visa...=)
 
11/2-11
Blir grymt sugen på att klippa lugg igen=)
 
19/4-11
Iväg för en trevlig grillkväll hos Casper.. älskader Körslaget karusell=) 
 
22/4-11
I Stockholm på hotell med Daniel, Fira min styvmamma plus Körslagetfinal=)
23/5-11
en av mina bättre dagar... hmm...
15/6-11
Öhhh frääääääsch fot... ont hade jag ju tydligen.. jag och mina förbannade fötter!!!
 
19/6-11
brun och fin i håret...=)
3/7-11
På väg till Ullevi för grym konsert!!! Metallica=)
2/8-11
well hello bruna platta magen.. det var längesedan.. nu är du blek.. flötig och full med bristningar...=(
 
4/8-11
samma dag Elina satte sin fot i min mage... =) Firades med ett glas även fast jag var ovetandes av det då=)
 
6/8-11
på väg till fest hos syster Marielle=)
16/8-11
vidriga munsår!!!
28/8-11
iväg för att spela match... kom hem och blev tokdålig i magen.. inlagd på sjukhus ett par dör men lilla grynet Elina överlevde..=)
 
2/9-11
Hemkommen från sjukan...klen som fan efter flera dars uttömande.. några kg lättare..!
 
8/9-11
blev till slut frisk och firade det med ett frisörbesök... grymt sugen på att göra om det=)
12/10ö-11
Älskade Helge!
Saknar dig!!
 
4/11-11
Fördelen med graviditeten... PATTARNA!!!!
 

Kommentera inlägget här :