Helt slut...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jösses... kändes att det var längesedan jag var ute och sprang.. även fast Crossfit ger dig en bra normal kondition så är det ju inte riktigt samma sak.. pressade mig rätt hårt nu så det känns... en yougert för att lugna löparmagen och en varm dusch för att frossan skall försvinna.. blir nog raggsockar och krypa långt ner under täcket....
 
Började ju dagen med att Elina väckte mig redan innan 8 imorse.. trodde hon skulle somna om efter frukosten men Icke... så det var bara att gå up.. göra gröt till oss alla 3... ägg och kaffe till mig och Daniel med..=)
 
Havrekli gröt, kokt ägg och kaffe på morgonen sätter fart på magen=).. gott=)
 
Imorgon börjar Daniel jobba igen... kommer bli tråkigt...=(
 
Jag skall träffa Bettan på lunchen och har lite planer på att åka till Allum för att lämna in min klocka.. och sen åka till Ikea.. trotsa Trängselskatten!
 
Får se hur jag gör..
 
Idag var det ju kalas för Daniels pappa.. åt lite smörgåstårta där.. vid 14 åkte vi hemåt och Daniels mamma följde med... hon tog hand om Elina och så åkte jag och Daniel till Bergakungen för bio... 
 
 På grund av inga parkeringsplatser så stressade vi in i salongen.. förvånad av att höra mitt namn.. bakom mig satt en jobbar kompis med sin fru.. lite kul=). världen är bra liten=)
 
Filmen var GRYM!!!
 
 
längtar till nästa=)
 
Ja när vi kom hem så tog jag hand om Elina.. Daniels mamma kunde åka hem.. bytte på snuttan och satte på pyjamas.. gav välling.. la henna och svidade om... trodde Elina sov... 
 
kom hem efter löpturen och där satt en pigg Elina i Daniels knä.. haha..
 
Lilla kråkan...
 
 
Var bara att försöka få henne trött igen sen in och göra ett nytt försdök.. nu har hon äntligen precis somnat.. mycket som händer med henne nu så sömnen är lite så där nu.. visst hon sover fortfarande hela nätterna.. men detta med att somna .. och när hon gör det.. ja det strular lite men men.. Lillfia är ju så duktig och snäll ändå=)
Mammas finaste=)
 
Nu skall jag läsa lite sen sova=)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :