Igår...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Så gjorde vi inte mycket... tog det väldigt lungt på morgonen.. då både jag och Daniel somnade i soffan när lillfisen sov sin middagslur...=)
 
käkade lunch sen när vi alla 3 hade vaknat och åkte sen och storhandlade på Willys...
 
hem och packa upp allt.. lite mellanmål sen svidade jag om för träning...
 
tränade sen hem och åt kvällsmat...
 
2 kokta ägg som jag mosade med lite salt...=)
 
namnam..=)
 
Idag så har vi varit på Allum... handlade lite presenter och kollade efter kalkon... detta sökande...! Slut överallt... jag ville åkt till Ikea oxå men på grund av trängselskatten nu så vill man ju inte åka långt...! Får ta det till helgen istället...
Daniel pappa kunde iallafall hitta 2 kalkoner ute i Sisjön.. skönt.. så nu är den årliga kalkon middagen fixad!!! =)
 
nu skall jag dricka upp mitt kaffe och ladda för kvällens träning...=)
 
GOTT!!!

Kommentera inlägget här :