IKEA!!

publicerat i Shopping;

Idag trotsade jag den där förbannade trängselskatten och stack dit, åkte dock sent då Elina inte somnade förrän halv 10 i går kväll så hon var trött i morse..

Efter gröten var det sängen igen och hon sov 2 timmar till!

Lilla skruttan!

Lunch sen åka...

Fast jag och min jävla mage..

Åt resterna från igår.. Kyckling..

Sen tryckte jag i mig en halv ask Läkerol på väg till IKEA!

BRA MALIN!

Fick hittat nya tallrikar och doft ljus men det jag skulle köpa till Elina fanns på övervåningen så fick betalat och gått på närmsta toa...

Sen ut till bilen och lämna det sen in igen och upp på övervåningen!

Ett jäkla springande...

Efter IKEA blev det Coop sen hem...

Bilden gör dom inte rättvisa... ljusrosa och i samma färg som mina fina rosa kaffemuggar=)

6 st av varje

Stora tallrikar 29:-/st

Små tallrikar 19:-/st

Djupa tallrikar 19:-/st

Nöjd=)

 

Kommentera inlägget här :