Kvällens träning...

publicerat i Träning;
Hade vilodag idag egentligen...
men ja vad fan... hur kul är det... ville antingen ta mig ut på en löparrunda eller så sticker jag till boxen på Open och kör nått lätt... det gjorde jag...=)
Syrran kom dit och en arbetskamrat som börjat där körde med oss oxå=)
 
Jag värmde upp med lite DU... sen tog jag fram för att köra Front squat och Back squats...
 
tog 45kg som mest där... inte så farligt.. inga tunga ettor här inte utan körde på typ fyror..=)
 
Sen ville jag få göra lite bänkpress... 
nä.. ingen jävla PB där inte....
 
blev fortfarande 45 kg.. det var då själva fan.. var många månader sen jag gjorde det sist och då tog jag oxå 45 kg som mest.. vad fan trodde jag blivit starkare.. men det klart jävligt sliten i axlar och bröst efter veckans pass.. kan ha nått med det att göra...!!!
Men bra sugen på att sätta 50 kg där snart!!!!
 
Efter det ville jag testa på att göra Hand stand push ups mot väggen... 
man står på huvudet och skall trycka sig upp med armarna så huvudet lyfter... jävligt invecklat...
Jag var grymt nära på att sätta dom.. men jag tappade balansen... fick upp fötterna för långt ifrån väggen... åhhhh... surt... !!!
Men nästa gång skall dom sitta!!!
 
Ja det var allt... lätt , kort och gott...=)
Imorgon blir det löpning om det inte släpper av träningsvärken i överkroppen så kanske jag kör pass i boxen om Daniel kommer hem tidigt...
skall jobba imorgon kväll.. gott!!!
PENGAR!!!
Vansinnigt tuff månad!

Kommentera inlägget här :