Kvällens träning!

publicerat i Träning;
Ja usch... benen ville spy när jag tittade på tavlan idag...
 
dödsångest och allmänt nervös var man=)
 
Började så klart med uppvärmning och styrkedel...
 
A: Split squats 
4-7x4 på varje ben
(Hade 2st 8 kg KB i händerna)
 
Wod
"Air Force"
20 Thrusters
20 Sumo hang lift (?)
20 Push jerks
20 OVHS
(Gjorde Back squats istället)
20 Front Squats
 
varje minut var det 4 burpees
 
kl stannade på 7:37 min!!!
 
Jag skulle lagt på mer vikt men jag är nojig som fan när det kommer till mycket knäböj med vikt.. med tanke på mina dåliga knän.., jag var först klar av alla.. tror jag.. och efter några minuter var jag redo att köra igen.. haha.. så jag var inte död... gjorde mina 6 pull-ups... sagt åt mig själv att öka 1 st pull-up varje gång jag är i boxen.. fastnat på 5 st nu ett tag men idag gjorde jag 6 st..=)
 
Efteråt var det stretcha med pinne.. stel som en..!!!
 
 

Kommentera inlägget här :