Lite kvällsmat!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Passar på nu när Elina precis somnat och jag hoppas bara till gudarna att hon sover för natten nu!!

Är nog som ni säger... hon är inne i denna seperationsfasen nu... plus att hon får tänder... klart det är jobbigt nu... hon blir som tokig på kvällarna när jag skall lägga henne i sin säng börjar protestera högljutt och sprattlar i hela kroppen.. hon lugnar sig rätt fort och nu tror jag minsann hon somnade.. hon får numera bara sova 1 gång per dag... idag har hon bara sovit den stunden i vagnen när jag vara ute och gick...

Hon var bra trött nu så det borde inte vara några problem... Igår kväll somnade hon inte förrän vid 22 som jag trodde... hon gnydde till nån gång efter Daniel lagt sig efter kl 23.. men annars sov hon hela natten.. 

Jag sov desto sämre... fy fan.. kunde inte somna och vaknade flera gånger i natt.. var det fullmåne eller??

Sen vaknade Elina strax efter Daniel stuckit till jobbet vid 7... jag trodde självklart att hon skulle somna om... ICKE!!!

Jaha.. bara att gilla läget.. hon fick lägga sig hos mig.. vi låg och mös sen märkte jag hur trött hon började bli.. strax efter 8 gick jag in och la henne hos sig.. hon somnade... TACKAR VI GUDARNA FÖR!!!

Vi sov till 10... GOTT!!

Upp och äta grött... vrååååålhungrig!!!!

nä nu skall jag äta upp =)

Kommentera inlägget här :