Mätt och nöjd=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja så var man klar för sängen.. gästerna har åkt hem och jag är redan ombytt och nerbäddad..=) skall tvätta av sminkmasken bara så e jag klar=)
Vi bjöd hit Daniels bror Michael och hans sambo Jennie=) Hon har ju 2 barn sen tidigare Fillippa och Hampuz och så har ju Michael och Jennie lilla Cian som fyllde 2 år i Måndags=)
 
Var en lyckad kväll.. visst saknar jag att bo i hus.. eller saknar och saknar.. aldrig bott och ägt ett hus så jag vet inte riktigt hur man saknar.. men detta med trångt utrymme och inte ens ha stolar till sina gäster... 
det är ju lite pinsamt och tråkigt men vi löste det bra.. barnen fick äta först sen vi vuxna..=)
 
Oxfile med hasselbackspotatis, champinjon sås och god sallad till=)
 
Efterrätten var kladdkaka med färska hallon på och till det vaniljglass och grädde...=)
 
haha.. inga bilder... jösses.. jag börjar lägga av mig.. haha=)
 
Jag lär ju gått upp 2 kg.. nä.. jag tog små portioner och endast en portion av båda sakerna..=)
 
gott vin dracks det till..=)
 
 
Mums..=)
Elina var ju galet trött det sista men hon somnade först nu vid 22 då gästerna åkt hem.. lilla snäckan...
 
Ja nu tar jag boken i min famn och somnar in till den.. sen upp imorgon och träna...=)
 
Natti natt=)

Kommentera inlägget här :