Orkar inte med detta!!!

publicerat i Elina;

Kom hem och Elina sov!!!

Gott äntligen en kväll hon somnar i tid!!

Jag hann inte mer än duscha så hörde jag henne!!

Vaknat och vägrade ligga kvar i sängen!!!

Hon ville upp!!

FAN !!!

Jävla unge!!

Varför!!??

Testade att sätta på en film där inne och möblerade t.o.m om för att kunna fälla ut sängen så vi kunde titta på film där och få henne trött men ICKE.. bara skrek när jag la mig ner med henne...

Varför är hon sån här!!

Idag fick hon ju bara sova 1 gång mellan 11-12.30!!

Ändå!!!

Orkar inte!!

 

Hon ligger här brevid mig i sängen...Hon somnar väl runt 22 skulle jag tro!!

Bara att orka hålla sig vaken!!!

Såå jävla trött!!!

Tur att jag älskar henne så!!

Gett henne Alvedon och kall tuggleksak för jag anar att det är hennes 6 tand som spökar!!!

Mammas sessa...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mia:

Jag brukar läsa din blogg och avundas:) tolkar det som när hon somnat( även om det är sent) sover hon näst intill varje natt...Här lägger vi Lille man 20.00 vaknar oändligt många ggr innan jag lägger mig,vaken flera timmar nästan varje natt och brukar gå upp 05.30. Inte för det ger dig ett skit hur min unge sover, började bara skriva utan att tänka på vad jag ville med det!!
som du skriver tur man älskar dem såååå enormt.
Men så trött man kan vara!!! Kan inte Daniel ta henne och du gå och lägga dig? Eller du har svårt att somna när hon är vaken?

Svar: Hej MIa=) Jo jag vet jag borde inte klaga för jag vet att man skall tacka gudarna för att när hon väl somnar så sover hon hela natten... men det är detta med att få slappna av och ha lit5e egentid på kvällarna som man alltid fick ha förut... nu får jag mina max 2 timmar då jag är iväg och tränar resten av tiden får jag ta henne... det är rätt påfrestande...=(.. visst när hon sover middag men då gör man ju oftast hushållssysslor... Daniel kan ju ta henne men jag gör det ändå så gärna för jag kan inte slappna av när jag hör henne...=( Tack för att du kommenterar..=) kram
Malin Pettersson

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är ju inte så konstigt att hon sover konstigt, hon är mitt i separationsfasen och det är väldigt jobbigt för dom små. Får hon dessutom tänder blir det ju jobbigare. Ni har ändå ett extremt nöjt och enkelt barn så var tacksamma för det.

Svar: Jo det ligger nog nått i det du skriver... absolut kan det vara så..=) Ja gud ja.. hon är helt underbar så många sätt.. men när hon helt plötsligt ändrar sig i ett beteende som funkat så bra innan så reagerar man ju...=) Men jag är grymt tacksam för denna underbara dotter vi har=)...
Malin Pettersson

3:e kommentar, skriven , av mia:

Vill bara tillägga..klart som fan man får tycka det är jobbigt trots man har ett enkelt och nöjt barn!!! Man skall inte behöva " tävla" i att få tycka det är på frestande. Saknar oxå egentiden på kvällen:) den tog jag nog förgivet i början:/
Jag förstår fullt du inte tycker det känns avkopplande när du ändå hör henne!!
Kram

Svar: Ja man är ju bara mänsklig och mänskliga klagar=).. men jag vet ändå att jag inte borde...=) Kram
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :