Se där ja....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... då har vi kickat igång Torsdagen... som är lika jävla kall och frusen som Onsdagen... "Burr"
...Elina har varit en riktig tröttis hela morgonen.. så hon sover så gott nu igen...=)
 
Hon vaknade redan halv 7 i morse och ville ha välling... hon somnade ju om som en sten ...
 
sen kvart över 8 vaknade hon igen...
 
då fick hon komma in till mig... skruttan var så trött.. ville bara ligga och gosa en stund... strax innan kl 9 satte jag på tvn så låg vi och myste till den.. mammas gosfia..=)
 
vid 9.30 gav min mage upp gosandet för jag var vråååålhungrig.. upp och göra gröt till oss båda... 
 
Nu sitter jag i sängen och har det gott...
 
Helt sjukt men börjar redan bli hungrig... galet detta...=)
 
Kl 14 skall vi vara på biblioteket för föräldragrupp.. skall bli grymt kul... 
 
har eftersökt efter fler aktiviteter för lillfia då hon behöver komma ut mer och träffa andra barn i hennes ålder så fått massa bra tips... 
 
vissa grejer är ju redan kl 10 på morgonen.. och då har ju inte ens vi gått ur sängen typ.. haha..
ja vi gillar att sova varför ändra på det=)
 
Men det finns nått som kallas pysselcafet på onsdagar som vi kan gå på för det startar först 13.30...
skitbra ju... så nästa vecka skall vi dit tänkte jag=)
 
Skall bli kul=)
 
Annars idag är det bara träning kl 18 ikväll.. 
har 1 kr i min plånbok fram till imorgon så så mycket annat händer inte...=)
Fick dock en utbetalningscheck på 514:- från transportstyrelsen då jag har ställt av min V70...
 
Jag önskar verkligen att jag hade pengar för då hade jag sett till så den blir fixad.. sen tvätta den grundligt och sälja den.. just nu står den bara på verkstan ute i Sisjön och samlar damm... 
 
FAN!!!
 
Min lilla pärla...!!
 
Nä.. 
det var väl allt för nu...
 
"Love the life u have or change it"
 
 

Kommentera inlägget här :