Tjabba, Tjena , Hallå!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Söndagen nalkas mot sitt slut!!!

Varit en rätt skön dag men nu är jag mer än redo för sängen!!!

Halv 8 imorse fick snuttan välling och ny blöja och ville inte somna om...

Istället fick hon ligga och prata i sin säng tills jag gav upp och tog in henne till oss.. Myyys :)

Strax efter halv 10 gick vi upp och hon fick gröt gick sen in och la henne hos Daniel, trodde hon skulle somna där..

Passade då på att göra frukost och äta den i lugnan ro..

Men hörde henne sen och tog in henne till sig...

Vid halv 11 somnade hon och sov.. Och sov... Och sov...

Ja vi hann se ett avsnitt av "Games of Thrones", jag hann rensa och gå ner och slänga alla glas, wellpapp och tidningar ! Gott !

Ordning på balkongen igen:)

Jag fick målat mina tånaglar, silken lycka i sig det va!! haha!

"Ja jag må lukta gammal röten pungkula i munnen och vara blek som ett vitt A4 papper... men fina tånaglar har jag i allafall"

Vi hann duscha och äta lunch!!

Halv 3 hörde jag henne prata inne hos dig!!

Galet att sova så länge!! Haha!!

Undrar vem hon fått det ifrån.. haha=)

Hon fick lunch sen gjorde vi i ordning oss och åkte och veckohandla inför veckan!

Sen var det Middag hos Daniels bror med hans föräldrar!!

Tacos idag igen!!

Tur att det är så gott!!

Nu är jag helt slut och det var Elina med!!!

Sängen nästa!!

Natti natt!!!

Imorgon är det Måndag... WIHO!!!

(Säger en mammaledig)

Kommentera inlägget här :