Tjenis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag är vi tacksamma för att Elina mår bättre..

Snorig as hell fortfarande men hostan är bättre och det rinner inte konstant ur hennes näsa..

Vi började ändå med att ringa Barnläkarmottagningen och fick en tid 10.20!

Lillfisen var på bra humör ändå..=) Hon vägdes och mättes...

8,7kg

72 cm lång=)

Ja Doktor Erik kollade upp henne men allt såg ändå bra ut... vilket jag oxå trodde.. vanlig förkylning så bara att härda ut.. och eftersom hostan nästintill är obefintlig just nu så frågade jag inte efter nån hostmedecin..=)

Vi knallade hemåt och eftersom Daniel hade varit iväg för att göra fomrgjutna sulor så var han hemma nu för att äta och byta kläder så han kunde ta hand om Elina och jag kunde sticka iväg till Ica för att handla snabbt...

Mina ägg var slut.. och mycket annat.. äggen är viktiga... =)

Kom hem och då sov snuttan...

Daniel stack och Elina vaknade ganska så snart därpå.. inte mycket egentid där inte.. upp.. äta lunch och jag förberedde min...=)

Herre så gott..!!!

åt 2 små´portioner... nam nam=)

Nu har jag lagt Elina för att sova.. satte på en film och nu är det tyst så jag tror hon sover... skall kolla det sen äntligen är det egentid.l.. ikväll kl 18 är det träning... WOHO!!

 

 

Kommentera inlägget här :