Dagens:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja då är snart onsdagen slut och min sista semester vecka lider mot sitt slut..

Ingen ångest ännu som tur är.. I morse väckte snuttan mig redan strax efter kl 9!!

Gott att komma upp i tid.. Frukost och på klädning:)

Tog tag i skräpet på balkongen sen tog jag och Elina oss en promenad , slängde skräp och gick upp till servett och pantade burkar och flaskor:)

efter det blev det en sväng in på skohuset där vi hittade sandaler till hjärtat..

REA och allt.. 175:-

Gott!

Letat länge efter ett par sånna..

Efter det tog vi och promenerade upp till syrran..

Svettig rygg=)

Vattnade blommor och hällde upp mat till pissarna..

Skymtar benmuskler..=)

Sen knallade vi hem.. Elina sov som en stock.. Blev lunch och ladda för träning..

Bakade en banankaka och sen åkte vi alla 3 till boxen..

Jag tränade och Elina hejade på:) efter det åkte vi hem till Linda och dom..

Fick lite mat där och fikade på banankakan jag hade med mig:) nu har jag duschat och ätit kvällsmat så nu blir det film:)

 

 

 

Kommentera inlägget här :