Gårdagens Hunnebo:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja igår efter en riktig skit natt med Elina som fick för sig att vakna redan kl 4 och vara vaken till kl 6!!!

(händer ju aldrig!!!!)

Maaajgaaad vad trött jag var!!!

Skit unge som sover bäst hemma helt enkelt!

Strax innan 9 vaknade vi igen och då var resten av huset oxå vaket!!!

Vi åt frukost och tog oss ner till en strand där i Hunnebo men satan vad det skulle blåsa!!!

Vi gav upp efter en stund och knallade hemåt..

Elina somnade och sov middag i nästan 3 timmar.. Underbart!!

Det behövde verkligen hon!!!

Vi åt lunch och massa jordgubbar med glass för andra dagen i rad..

Hej semesterspäck!!!

Fy fan!!

Efter maten så tog vi en promenad ner till hamnen

Systrarna...

Elina fisen=)

Där fiskades det krabbor...

innan dom stora kom upp=)

fiskades för fullt=)

Jag och Elina tittade på=)

tills hon fick syn på vattnet och då ville Elina bada lite igen...

 Moster LInda hjälpte henne..=)

...efter det så började vi packa ihop oss och vi kom väl iväg runt 17...

Elina sov även lite på väg hem..

Väl hemma var det upppackning och sen åkte jag och storhandlade för 800:-!!

Gott att ha fullt upp kylen!!

Helt slut blev det en dusch och sen ett avsnitt True Blood!!

Älskar den serien!!

Sen var det nana kudden för mig och Daniel!

Han var ju hurtig och gick upp och tränade i morse halv 9!! När han kom hem strax innan 10 hade jag och Elina precis vaknat.. Gott!

 

 

Kommentera inlägget här :