Grillat..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Hos svärföräldrarna...

Ja vi blev bjudna hem till dom på lite spontan grillning=).. Alltid trevligt...

Skulle tränat kl 18 men allt blev väldigt stressigt.. halv 5 var vi på väg in till ICA för att handla då vi varit iväg halva dan.. skulle hinna handla och äta innan träningen och sen åka och grilla.. kände att NEJ.. orka stressa mer än vad jag redan gör..!

Avbokade mig...

tar igen det i morgon..=)

Vi handlade i lugn och ro och köpte med oss sushi hem.. nam nam=)

packade upp alllt vi handlat .. fick duschat och så åkte vi hem till dom=)

 

Out fit..=)

Väl där så hade dom hittat en sköldpadda på rymmen... stackarn... tyckte så synd om den...

antagligen har den rymt eller så har nån slängt ut den i skogen för att dom inte vill ha kvar den.. hemskt... 

hoppas den får ett bra hem..

Lilla Börje=)

Ja vid 22 så åkte vi hemåt med ett stycke trött tjej..

Hon hade ju fått pyjamas och välling hos dom så hon kunde somna gott i bilen..=)

Nu har jag ju suttit med alla räkningar... så jävla tråkigt.. men nu är det gjort..=)

Snart sängen.. i morgon blir en grym dag=)

WOHO=)

Kommentera inlägget här :