Slapp söndag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja åkte ju och tränade förut och sen upp till syrran för att mata katterna..

Stannade och städade lite där.. Ja jag är ju lite knäpp.. :)

kom hem vid 13.. Då sov lillfia ..

Jag duschade och då vaknade lillfia efter det..

Vi åt lunch och jag tog tag i tvätten och sorterade i garderoben..

Sen tog vi alla på oss och åkte till boxen.

Mötte upp syrran där..

Gubbarna skulle träna och jag, Elina och Linda tog en promenad till mamma och hälsade på:) inte varit där sen Midsommar.. Skandal!!

Var härligt att vara där igen!! Kikade på lite gamla kort:)

strax efter 18 kom gubbarna med bilarna..

Dom tog en bil för att hämta takbox till deras bil då dom åker till Lalandia i morgon..

Jag och Linda åkte och handlade.. Sen åkte vi och köpte mat.. Blev pizza till dom andra.. Jag tog en kycklingtallrik!! Så jävla gott!!

Under tiden vi väntade tog jag lite kort på snuttan som lekte lite:)

Göra Pull-ups..=)

Busfia=)

Älskade unge=)

Äta på allt..

Åkte hem till LInda och dom och käkade.. sen åkte vi hem.. duschade kallt då det varit äckligt klibbigt och varmt idag... sen var det välling och bums i säng för hennes del..

jag har som sagt lagat lunch och skall ta fram arbetskläderna.. 

hoppas på en lugn dag på jobbet i morgon...=)

Kommentera inlägget här :