Slottskogen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag åkte vi till Slottskogen=)
Linda körde hit sina 2 troll innan jobbet så åkte vi mot slottskogen vid 12...
 
mysigt.. varmt och härligt..=)
 
tog några bilder där..=)
Vid säldammen=)
Vid barnens zoo..
Mammas surfia=)
 
favorit tjejen med sin pappa=)!
Vid pingvinerna..=)
Oliver=)
min allra vackraste min=).. hmm..
Älskling och jag=)
Elina somnade gott i vagnen=)
Norisen=)
Oliver=)
Skitungarna=)
Lite spex framför datorn=)
snyggve=)
lite älgar.. =)
sötkorv..=)
 
Efter slottskogen åkte vi vidare till Aspen för ett dopp...
gott.. jag tog mitt första dopp..=)
Dök rakt ner från bryggan..=)
Sen var det hem för att byta om och packa om..
sen mot boxen=)
 
GÖTT!!
 
Nu är jag duschad.. och Elina sover.. hon var bra trött nu.. lång dag för henne..
Imorgon blir det stranden igen.. gött..=)
 
Måste få färg på underkroppen..
go träningsvärk i min kropp... 
gött!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :