Tar en paus!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Lagt mig i sängen lite..

 

Elina sover och jag skall ju jobba ikväll så jag tar en liten paus:)

I morse väckte Daniel mig vid 9.. Strax efter det vaknade Elina..

Vi låg och morgonmös alla 3 i sängen.. Hjärtegoset:)

sen blev det frukost och städning..

Dammsugning och moppa golven plus rensa avloppen i badrummet!! Uäck!

Sen styrde vi bilen mot Alingsås och hämtade ut våra pass..

Jag ser ut som jag vet inte vad men snuttan blev ju söt=)

Elina somnade en liten stund i bilen då.. Åkte sen hem till syrran för att hämta ett par saker som vi hade glömt..(läs Daniel glömt) :)

efter det tog vi en thai lunch.. Satay spett med jordnötssås!! Herre så gott!!

Jag och Elina delade på det:) sen en snabbhandling och nu hem..

Hängt och vikt tvätt och tar det bara lungt!!

Daniel skall träna kl 17 sen kör jag han till syrran för dom skall grilla där ikväll.. :)

 

 

Kommentera inlägget här :