Bröllop:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja visst är det nått magiskt över bröllop, det är lycka och tårar och det är bara så fint!

Bara älskar det!!!

jag fixade mig vid 11.. 

Sminkad...

fixat håret.. körde med fläta bak håret i nacken.. rufs och fläta i luggen...=)

lånat klänning av systerdottern=)

synd att jag inte hade snyggare, brunare ben.. hade jag sluppit strumpbyxorna...

 

Micke var här redan vid 12.. Vi åkte ut till Skallsjö kyrka i Floda..

Var lite för tidiga då det var 2 bröllop till efter oss och kantorn behövde repa hon med så vi åkte ner till Statoil.. Jag köpte äpple och vatten och så Micke passade på att få äta lunch.. Sen åkte vi upp igen.. Fick igång ljud och mickar och testade.. Lät fantastiskt:)

 

halv 2 så var det dax.. Så fint allting var.. Folk grät när vi sjöng.. Martina var där och filmade oss.. Lägger upp dom sen:) kändes jättebra efteråt..

fotade såklart brudparet=)

underbart fin kyrka...=)

fick åka veteranbil därifrån=)

Nöjda åkte vi hemåt igen:)

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kamilla/bruden:

Vi har fått så "kred" för det fantastiska paret som sjöng å spelade i kyrkan.
-helt fantastiskt
-jag fick gåshud
-jag grät
-det verkligen berörde oss!!
Osv osv osv!!

Malin & Micke ni va helt fantastiska!!!

Svar: Du är väl för söt.. !!! Tackar allra ödmjukast..=) så glad att ni är nöjda.. det är ju huvudsaken..=) Varm kram
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :