Dagens träning!

publicerat i Träning;

Ja herre så tufft det såg ut när man såg dom på 11- passet kämpa så..

Men det var bara att bita ihop och göra det..

syns inte så bra då det var så ljust i boxen...

40 min amrap

15 wallball shots

10 armhävningar

5 pullups

var 3 varv så var det 800 m löp

 

Hann 12 varv..

Men hann bara springa 400 meter på den sista..

vart helt jävla död...

men kroppsformen kändes bra när jag kom hem.. trots alla dar av vila..

händerna gjorde dock ont... jävla pull-ups..

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fatma:

aj för händerna :(

Svar: jo tack... att duscha och tvätta håret efter att ha fläkt upp händerna så är INTE skönt=).. haha=)
Malin Pettersson

2:a kommentar, skriven , av frubalken.blogg.se:

Sådär blir mina händer också att se ut (kanske inte fullt så mycket) när jag tränar tror man får lov att köpa nå handskar! För det är som du säger de gör ont =(

Svar: Ja det är ju nackdelen med träning...=(..- kan inte riktigt ha handskar då mitt grepp om stången blir sämre... det är bara att härda ut och tejpa händerna.. =)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :