Denna Måndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja en vecka till sen har jag 4 veckor semester..

Skall bli skönt och skönare var det att höra Daniels lön han kommer få imorgon!!

Underbart.. Kanske vi kan hitta på nått i sommar ändå!! :)

Men jag har fortfarande inga pengar till att dra mina visdomständer.. Det suger då jag verkligen behöver göra det.. Får se hur jag löser det..

Har jobbat idag och efter jobbet fick jag åkt och handlat för dom sista hundralapparna som Daniel hade kvar..

När jag kom hem sov Elina..

Jag åt lunch och gick sen själv och la mig.. Gudars så trött..

Halv 4 kom Daniel in och väckte mig med Elina:) älskade snutta..

Hade fått sms om att repet med bandet var inställt så jag passade på att umgås med Elina..

Vi gick ut till lekplatsen..

Mammas fis..=)

Lekte i sanden=)

Var där en stund tills jag märkte att hon hade lagt av ett lass i blöjan..

Upp och byta den sen tog vi vagnen och gick en liten promenad hon och jag.. Mysigt.

Sen hem för att laga mat.. Sen duschade hon och jag..

Sen var det pyjamas..

Välling och mysa framför Tvn till "Lotta på Liseberg"

Vid 21 var det bums i säng för henne!

Jag har nu krupit ner.. Skall snart sova.. Upp 5 imorgon bitti!

Mina tankar går till min älskade vän Bettan som ikväll vid 18-tiden fick en son till.. haha.. helt sjukt paff när jag fick smset..

hon var här igår snabbt på kvällen enbart för att få kissa då dom varit på lekplatsen... 

vi pratade då om att hon fick ju 1 vecka för tidigt med William.. och idag var det 6 dagar kvar.. vi pratade om att andra gången kan det gå rätt fort...

det hade det tydligen gjort idag.. så kul.. jag är så glad för deras skull=)

väntar med spänning på bild och mer uppgifter=)

=)

 

Kommentera inlägget här :