Ibland lönar det sig...

publicerat i Ekonomi;

.. Ja folk må skaka på huvudet åt mig när jag nu åter igen är tillbaka på jobbet och gladeligen tar med mig pantburkarna hem för att panta...

Vi tog även burkarna från hemifrån när vi var och handlade förut.. Tjoho.. Så jäkla gott..

Runt 250:- i pant..

Ja jag skiter i att folk skakar på huvudet..

För jag tar glädjeskutt ut från affären:)

Ja för mina ynka 4000:- jag får i lön från jobbet kommer inte ta oss långt nästa månad.. kul att ha semester då..

Men får ut någon tusenlapp från FK.. plus lön från Stures och Daniel får en bra lön plus FK pengar.. så vi skall nog klara oss.. men vi saknar fortfarande 2400:- till resan... 2700:- för att mina visdomständer som skall dras.. 

Ja.. kul liv lixom.. 

men rätt van...=(

Kommentera inlägget här :