Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag var det lite extra jobbigt att åka till jobbet..

Solen sken och jag saknade faktiskt hur jag bara kunde gå ut med Elina på en promenad i vagnen om vi så ville om dagarna..

Var bara att bita ihop..

Det är gött att jobba och det är för jävla gott att tjäna pengar och jag jobbar ju bara 2 dar och nästa vecka till sen har jag 4 veckor semester:)

Jobbade på för fullt!!

Men tjugo i 5 dog min energi.. Jag orkade inte mer..

Ont i min högra handled som jag haft i typ 1 vecka nu..

Tror det är jobbet som gör det för det är där jag har ont.. :(

Åkte direkt hem och gick ut på baksidan där Daniel och Elina var.. Åhh älskade hjärta..

Få busa och leka med henne där.. Finns inget bättre..

Efter ett tag gick vi in och jag avbokade mig faktiskt från träningen.. Ja detta händer ju nästan aldrig.. Men nu när jag börjat jobba finns inte tiden.. eller orken där..

Viljan finns och jag tror genast att jag gått upp 20 kg bara för att jag avbokar ETT pass!!

Men så är det!!

Livrädd!!

Tar nya tag i morgon!!

Jag gjorde fläskpannkaka och busade med Elina..

Vi åt och sen duschade hon och jag.. Halkskyddet funkade fint:)

Elina blev så där lagom sömnig av duschen så på med pyjamas.. I med välling och borsta tänderna sen var det bums i säng.. Älskade hjärta!

Somnade redan strax efter kl 20..

Jag har kikat på True Blood  (nya avsnitt som kommit ut nu) och nu intagit sängen..

Löjligt trött så skall sova nu.. Jobbar sent imorgon med sen på Torsdag är det tidigt sen LEDIG i hela 3 dar!! Gudars så gott!!

Kommentera inlägget här :