Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag på jobbet så blev jag inkallad till förmannen..

Det är dax för årets löner att sättas..

Och jag har ju bara jobbat lite över 2 veckor i år.. Haha.. Inte så lätt att sätta lön på mig då!!

Men så bra som jag ändå jobbat dessa 2 veckor är nog det bästa..

Kommer ju in med världens energi då man varit borta från jobbet så länge:)

I allafall så fick jag detta papper som jag skall fylla i...

sätta betyg på mig själv helt enkelt... och cheferna har då svarat på samma frågor om mig och så stämmer dom av vilket som känns mest rimligt och så hamnar man på en viss poäng och efter det sätts lönerna..=)

jag hoppas på fullpott.. haha!

Skall fylla i detta nu!

Krypit ner i sängen.. ny duschad.. la Elina rätt sent idag då jag ville umgås med henne så länge som möjligt när jag kom hem.. efter jobbet idag var det ju direkt till Floda och repa lite med bandet.. mysigt=)

men kl 19 åkte jag för jag ville ju umgås nått med Elina.. men jag fick först stanna snabbt på Lidl för att köpa Ketchup som jag glömde igår..

sen hem.. laga mat.. äta och sen gosa med min älskade snutta.. mammas fis..=)

Lärt sig säga Tack nu.. haha=)

fylla i pappret och sätta upp mig på veckan pass i boxen sen SOVA!

Kommentera inlägget här :