Kvällens träning!

publicerat i Träning;

Det var att rusa från jobbet förut..

Jag stack några min tidigare och kastade mig i bilen och åkte bort till boxen tur dom ligger nära varandra..

Hann precis komma in slänga på mig skorna och vara med på uppvärmningen:)

sen var det bara att köra..

Började med bänkpress.. 30/40/45 kg!

TRX Deltoid flies var en ny grej i TRX ringarna... bra träning för armarna..=)

SEn var det dags för dagens.. !

"Dirty Thirty"

30 av allt.. använde mig av rx förutom på KB.. vet faktiskt inte varför jag inte tog 16 kg som jag brukar men idag tog jag bara 12kg.. var ju alldeles för lätt för mig...=(

hade 50 låda på Box jump

20 Kg på push press

6 kg Wall ball

och avslutade på en tid på 13:44 min!

Lagom go.. men armarna kändes stumma.. händerna värkte och burpees kunde jag knappt göra då jag har känning i vänster knä.. skitkropp.. Syrran Marielle lärde mig lite yoga stretchning...

JAG MÅSTE smida till min kropp.. detta håller inte längre... SKÄRPNING!!!

 

 

Kommentera inlägget här :