Löning..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja min lön var ju inte nått att hänga i granen och fick inte lönen från Stures idag:( jag hoppas den kommer in under dagarna.. :(

Idag har vi jobbat... 

man sliter som ett djur på jobbet.. genomsvett när jag kommer därifrån... det är tungt och det är slisamt.. men så skönt att få röra på sig och att då använda dom muskler man sett till att fixa på sin kropp..=)

Efter jobbet var det direkt hem..

gosa med en snutta som var vaken.. vi åt lunch ihop sen gick vi och la oss och sov hon och jag.. fast i varsitt rum.. vi sover bättre då.. halv 4 vaknade jag först och gick då in och väckte min sovande skatt..=)

Vi tog på oss hon fick lite mellanmål och så åkte vi alla 3 och storhandlade... skönt att ha gjort det.. nu har vi mat här hemma igen..=)

skruttfia i bilen=)

Mammas vackra tjej=)

Ja det var hem och packa upp allt.. och så lagade jag lite mat till Elina och Daniel och jag satte mig med räkningarna.. fick betalat dom.. skönt!

sen var det svida om för träningen...

nu ligger jag nerkrypen i sängen.. mätt..nattat Elina och har kikat på senaste avsnittet av "True Blood".. spännande.. =)

Natti natt

Kommentera inlägget här :