Lunch låda..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. För imorgon är fixad..

Lax i ugnen med philadelphia ost på (vitlök och örter)

kokt potatis

kokt broccoli,blomkål och morot..

Gjorde så jag kunde ta lite nu med..

Ätit kvällsmat innan middag idag kan man säga..

Var så jäkla hungrig när jag kom hem från jobb och träning..

åt yougert med lillfia och som hon älskade det...=)

Cyklade ju idag..

Saknat min lilla fis här hemma..

Imorgon jobbar jag 10.30-17 igen men då är det direkt hem ..

Jag på jobbet förut idag=).. snögg enna!

 

Ingen träning imorgon.. Sen kanske jag hoppar in och jobbar extra 7-11.30 på Torsdag sen träna kl 12..

Får se hur jag gör.. Vi behöver ju pengarna..

Tror skattepengarna kommer imorgon! Gött!!

Måste ju betala hyran!!!

Nä.. Nu äta och kolla på sista avsnittet av Game of thrones!!

 

 

Kommentera inlägget här :