Mitt liv...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...är så jävla tråkigt!!!!

Jag dör just nu av tristess!!!

Har envist satt mig på balkongen i kvällsolen med en cider och datorn i knät...

Daniel vägrar ju umgås med mig utan skall bara sitta vid sin dator där han har sitt sociala nätverk av folk han pratar med..

Vem har jag!??? Elina?.. Ja hon har lagt sig..

Vi har inte så många att umgås med tyvärr...=(

Och visst kan vi bjuda hem folk eller åka hem till folk men jag saknar att bo nära folk..

Att bara ha gångavstånd hem till dom vi umgås med.. Att bo grannar.. Istället sitter man här.. Själv..

Med en cider.. Ja för imorgon får jag vara nykter och köra.. Inte för att alkohol är viktigt för mig inte.. Jag kan lätt vara nykter.. Själva grejen bara..

När man har barn blir allting så mycket mer komplicerat.. Man måste planera.. Usch..

Vansinnigt deppig då det är underbart väder idag och det skall vara skit i morgon..

Tänk att få sitta på en solig altan nu.. Att ha leksaker till Elina.. En liten barnpool.. Att kunna grilla.. Jag blir så ledsen att jag vill bara gråta just nu..

Detta är hemskt.. Vill inte bo så här ännu en sommar.. Men har inte så mycket val...

Jag vill bo nära min syster Linda.. Att bara ha gångavstånd..

Bo i ett fint mysigt hus med stor altan.. Nästa sommar måste jag få ha det så... :(

nä inte mycket att göra.. Jag har en balkong i allafall.. I Jonsered hade jag inte ens det.. Så man jan ju säga att jag bytt upp mig.. :)

Skall bli en mysig dag imorgon ändå... trots att det skall regna...

Midsommarfirande i Stenkullen.. sen hem till Mikael och Therese i Gråbo.. vi skall grilla och äta sill och potäter.. skall bli mysigt...=)

Men vi lär ju inte kunna stanna så länge då Elina måste hem och sova...

visst kan hon säkert somna där.. och en kväll kan hon ju vara uppe lite extra länge.. men jag känner mig själv.. jag kommer ju vilja åka hem vid 22-23.. och deras Novalie måste oxå kunna gå och lägga sig...

Men det är så det är att vara småbarnsföräldrar... man får göra det bästa av det hela..=)

Nu skall jag njuta vidare..=)

 

Kommentera inlägget här :