Spelning i Gråbo!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja kl 9 sov vi till idag... gdet tackade jag för... 
upp och ta hand om Elina... Sparkade upp Daniel och kollade hur han mådde då han var uppe och spydde i natt.. men måste bara varit nått han ätit för han mådde fint sen...
 
vi fixade i ordning oss och åkte mot gråbo...
dax för spelning...
det var akllt.. usch.... Daniel och Elina var ju med och även Therese, Mikael och Novalie kom upp.. dom bor ju så nära..=)
 
snyggingarna=)
Elina sov med hörselskydd och med ögonen öppna som vanligt.. creapy...
Elina fick korv med bröd när hon vaknade.. Novalie hjälpte till med vattnet..=)
sötkorvarna!
Daniel och Elina är ruggigt lika.. haha!
.. och kärleksfulla.. haha..
vi entrade scenen.. =)
ja blekare ben får ni leta efter=)
vi körse 10 låtar sen var vi klara=).. enkel spelning=)
Elina hade flera som var ute och gick med henne..=)
några veteranbilar var ju där=)
mammas surfia=)
försöjte få henne att skratta... gick la sådär...=)
bra dag=)
strax innan 16 var vi klara...
Jag , Daniel och Elina vi åkte hemåt.. handla och köpte faktiskt med oss mat hem.. händer ju inte ofta men jag orkade verkligen inte laga mat idag.. blev en kycklingtallrik...
sen la vi oss och sov lite.. gott..
Nu har jag en dotter som så klart inte vill somna.. men hon somnar väl snart hoppas jag.. måste få in hennes sovrutiner bättre...
så jäkla svårt...
Nu laddar jag för jobb i morgon...
Daniel jobbar..
igen.. han gör inte mycket annat.. men nu skall han ju vara pappledig..
han får bara vara vaken och pigg vid 10 i morgon då han måste köra mig till jobbet...
träning efter jobbet skall jag se till att orka...
sen får han hämta mig..
go dag..=)
Natti natt!
 

Kommentera inlägget här :