Annars idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Så har jag startat dagen redan vid halv 6 då hostan tog över min kropp..

Sen startade Daniels väckarklocka vid 6...

Idiot fan tryckte bara av med att snooza.. tog ett tag och en rejäl utskällning till slut för att han skulle fatta att han skulle stänga av alarmet då han faktiskt inte skulle gå upp och jobba då han jobbade i natt...

ÅHHHH... NÖT!

Ja jag har inte det bästa morgonhumöret...

ja sen vid halv 7 så vaknade ju Elina...

jag hoppades på att hon skulle somna om.. nja.. inte direkt...

vid 7 fick hon komma in till oss...

jag var så jävla trött...

vid 8 gick vi upp...

Daniel fick sova vidare...

jag vägde ju mig och mätte.. galet.. kan det vara allt hostande som gör det.. träningsvärk i magen av det...

Kroppsformen...

jäkla svårt att få till magen...

ja sen åt jag min underbart goda frukost...

Fibergröt med jordgubbsproteinpulver och med kalorisnål jordgubbssylt med mjölk.. 1 kokt ägg och kaffe med mjölk..=)

Efter det så var det mata Elina med gröt.. sen var det bad för hennes del.. haha.. skruttan är helt underbar i badet.. man hinner knappt sätta ner henne innan hon börjar go bananas där inne med att skvätta vatten.. jag blir dyngsur varje gång och hon bara skrattar..=)

Elina brukar alltid somna så gott efter sitt bad.. gjorde hon även nu.. jag la mig då på soffan för att vila lite.. somnade aldrig men skönt att bara ta det lungt..=)

Efter hennes vila tog vi på oss och åkte och handla alla 3...

skönt att ha nån som hjälper mig för en gång skull..

ja sen var det lunch och göra sig i ordning för fest..

Var ju hemma nu strax efter 20.. då var Elina vaken så jag bytte om till mjukisarna och satte mig i soffan med henne.. hon fick pyjamas och ny blöja och så gosade vi och kikade på galdiatorerna..

strax innan 21 gick jag in och la henne...

Mammas älskling=)

Älskar tvn..

nä.. nu är jag nerbäddad... skall faktiskt sova.. så jäkla trött...

nattinatt

 

Kommentera inlägget här :