Denna Söndag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Gudars.. Varit borta hela dan.. Helt slut.. Sjuk på det med ..

Känner av hosta och halsont och mår inte riktigt bra...

Avbokade mig från träningen och duschade tog på mig och så åkte vi ner alla 3 till boxen för att heja på syrran som skulle göra sitt andra försök för att förbättra antal reps på open 13:2..

hon är så grym.. för förbättrade den gjorde hon!!!

SÅ STOLT!!

Vi var där ett tag och Elina somnade så gott i Daniels famn mitt i allting.. hur hon nu kunde somna i den ljusnivån som va.. men hon är ju typ född i boxen.. så hon är rätt van=)

Efter det så åkte vi snabbt till Lerum och åt lunch för att fortsätta resan hem till Daniels föräldrar..

vi samtalde lite och åkte sen till Knipared för att kolla på ett hus...

http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-goteborgs-kommun-kniparedsvagen-41-4576999

det är verkligen mycket att göra på huset.. men hela huset har en jäkla charm över sig och med den baren och braskaminen på markplan.. ja shit...

vi får se..

efter husvisningen somnade Elina i bilen jag ville denna gång att hon skulle få sova ordentligt så jag satt kvar i bilen med henne hemma hos Daniels föräldrar..

Ja när hon hade fått sovit typ 1 timme så gick vi in.. la oss och mös i sängen medans Daniel och hans pappa började förbereda maten...

MYYYYYYS=)

sen var maten klar... åhhhh gud så gott det va...

grillad oxfile med smörstekt sparris..

sen potatiskomplott med bacon runt och god sås till.. det var verkligen gott...=)

efterätten slank ner den med...

lite tiramisu liknande med apelsin .. rom.. vanilj grädde.. ja massa onyttigt och gott...

Elina fick smaka och smilade upp sig så här fint till kameran...

mammas goa unge!!!!

Hon somnade så klart på vägen hem.. och vi har krypit ner i sängen för att se klart Johan Falk gilmen.. så natti natt=)

Kommentera inlägget här :