In daz bed...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp.. jag har varit i dvala hela dan efter lunch... så jävla trött.. bara velat sova men inte haft tillfälle...
dessutom tror jag fanemej att pollen redan börjat slå till.. för snorig och jävlig e jag.. plus att jag kela med syrrans katt förut.. får ju skylla mig själv.. fröken-tål-ta-mig-fan-ingenting!!!!
 
Kalaset förut vad kanon som alltid... trivs med min familj omkring mig och Elina älskar sina storkusiner..=) leker för fullt med dom..=) 
 
Efter kalaset så stack vi iväg för att handla.. Elina fick då äntligen sovit lite då hon knappt fått sovit under dan...
vi tog en extra sväng i bilen så hon fick sovit ..
jag sprang sen in och handlade snabbt..
alltid stressad .. och då glömmer man hälften och får inte köpt nått vettigt alls.. mätt , trött och ville bara hem,.. 
hmm.. jaja.. hem.. gosa med en gosig Elina.. jag var dödare än nått annat...
äntligen började ju Andra chansen.. och klart Robin gick till final.. jag tippar han som vinnare.. men skall man tänka Internationellt.. så måste ju låtarna funka utomlands.. och det tror jag tyvärr inte Robins låt gör.,. fast man vet fan aldrig=)
 
Vi åt lite grillad kyckling och revbensspjäll med tilltugg till Andra chansen sen fick Elina gå och lägga sig vid mellanakten=)
 
Jag själv skall sova nu... behövs.. varit så jävla grinig på grund av trötthet men oxå på grund av smärtan i min mun som ta mig fan inte går över.. kan inte äta ordentligt för på höger sida har jag ju bara en halv tand.. som skall bli lika med noll tand på Tisdag.. (FY FAN) sen har jag ju ont som fan på vänster sida .. ja det säger sig själv.. jag sitter som en jävla hamster och tuggar allt med framtänderna...
 
ÅHHH....vill bli bra i min mun NU!!!
Kan inte minnas att det tagit så här lång tid för Pencellinet att verka förut...
TRÖTTSAMT!!!
Känns som man har halsfluss eller problem med halsmandlarna på hela vänster sida.. i munnen.. tänderna och ner i halsen.. skit skönt...!!! NOT!!!
 
Ja.. slutklagat...
inga bilder att bjuda på.. så god natt då..
dom 2 sista tabletterna av 6/dag skall intas sen somna snabbt innan illamåendet tar över.. fy fan!!!
Vidriga jäla tabletter....
 
 

Kommentera inlägget här :