Lugn dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja vi startade dagen som vanligt redan efter kl 7, tror hon vaknar av att det är ljusare ute nu..

Upp och väga och mäta sen frukost för oss båda..

Typ dör vad god min gröt är!!

Med jordgubbs proteinpulver i!!

Shit majgaaad!!

Godaste Ever!!

Ja sen var det badtajm för snuttan , men hon var inte alls på humör..

Ville komma upp i famnen så det var turbobad sen sitta och mysa i mammas famn tills hon somna..

In och lägga henne och jag la mig i sängen och spelade candy crush!

Jävla skit spel!! Skit svårt och jätte beroendeframkallande!!

Ja sen var det påklädning och ge Elina lunch..

Knalla bort till Solkatten, handla på Apoteket och systemet och sen lunch till mig..

Öl till Daniel..

Vin till mig...

Sporttejp för händerna...

 

 Nu laddar jag för träning kl 17 och Fredagsmys efter det..

Tror vi skall göra kycklingsallad:)

imorgon kväll jobbar jag.. Missar finalen!!!!

Ahh!!!

Skall tvinga dom att ha på kanalen på jobbet!!

bara älskar färgen på min nya tröja från Gina Tricot som jag klöpte i veckan=)

gick igenom mina byxor i morse kunde rensa bort en hel låda med byxor som numera är för stora för mig... kul.. hmm.. jaja.. nackdelen med viktnedgång...

nä bus med Elina...

 

Kommentera inlägget här :