Fest på jobbet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag var jag bjuden på en liten tillställning på jobbet då det stora ombygget var klart plus att vi skulle tacka av våran VD som nu går i pension..

Daniel körde dit mig vid 15...

Vart svartklädd..=) 

Blev invigning av den nya utställningen och tilltugg med lite skumpa när man kom.. sen var det GRILLBUFFE!!!

Det fina nya köket på jobbet...

Så jäkla god mat..

Oxfile, fläskfile, lamm, majskolv..

korv och olika sallader..=)

sen var det dessert.. nån choklad grej med jordgubbar.. för mycket choklad för min del.. jag orkade inte ens hälften och åt upp jordgubbarna istället...

Sen fick jag gå upp och ta emot min pinnål för 10 år på Stihl.. varit där i 11 år nu...

fast varit hemma i över 1 år nu...

ja strax innan 20 så kom Henke och hämtade Linda och då åkte jag med och fick skjuts hem... 

=)

Kommentera inlägget här :