Melodifestivalen!

publicerat i Musik;
Självklart fick jag se finalen igår på jobbet...
och det var så jäkla gott..
 
jag har verkligen hyllat Robin sen första gången jag hörde han sjunga i Idol... när jag sen hörde låten han skulle tävla med blev jag lyrisk.. silken pipa denna unga man har..
har är så sjukt duktig och hans ödmjukhet mot sina fans och hur down to earth som han verkar vara så bara jag älskar han..
med tanke på hans utseende oxå så dör man ju lite granna när han sjunger och tindrar med dom små valpögonen.. ja då sprätter d te i dököttet på en=)
MUMS!!
 
Nu vann han ta mig fanemej hela skiten.. jag hoppades.. men trodde ändå inte... 
trodde den där Yioho eller vad han heter skulle vinna.. men näpp!!
Robin tog hem det..
och silken seger..
blev så glad på jobbet så jag stod bara och hoppade.. haha.. proffesionell Entrevärd.. jaja.. får man bjuda på=)
 
HEJA DIG ROBIN!!!
 
Så jävla värd detta!!!

Kommentera inlägget här :