Middag och boxen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja efter promenaden gjorde jag mat..

Hemmagjord hamburgerdressing och kycklingburgare med fiberbröd!! Nam Nam!

Efter maten duschade jag och tog på mig och åkte till boxen.. var dags för några tappra själar att testa på andra woden i kvalet till games inom Crossfit..

syrran var självklart en av dom.. skrek som ett djur på henne.. och grym var hon.. fan vad duktig hon är..!!

 

Det var en 10 min amrap med

5 st shoulder to overhead

(pressa eller hoppa upp stången från axlar till ovanför huvudet)

10 marklyft 

15 box jumps 40/60

Syrran gjorde 9 varv och 5 reps.. så jäkla grym!!

Kikade på när Kompisens lillsyrra Madde gjorde sitt tappra försök.. skrek rätt bra på henne med... 

där blev det 7 varv och 15 reps tror jag..

grymt jobbat där med...

jag hade nog inte orkat mer än 6 varv...

om ens det..

nä grymt stolt..

på Söndag tror jag dom flesta gör ett sista försök..

Man får ju göra den hur många gånger man vill fram till söndag tror jag det är.. så får man bättre resultat är ju det grymt..

Nu mår jag illa och känner mig yr.. gjort hela kvällen.. och mådde illa igår kväll med..

 skendräktig eller??

För Gravid är jag INTE!

hmm.. jävligt jobbigt..

nä.. dax att sova..

 

 

Kommentera inlägget här :