UTTRÅKAD!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Daniel är ju självklart för bakfull för att komma hem ännu så jag är låst här hemma med en febrig sovande dotter... inte alls tråkigt.. jag menar att ligga här i sängen ensam gör jag ju tillräckligt på vardagarna.. en lördag som denna skall man umgås som en familj...
 
Hitta på nått tillsammans.. men nänä...
 
sitter här hemma och spänner musklerna istället...
 
kom på igår kväll att jag nästan gjort 300 sit-ups på 3 dagar...
 
galet...
 
mina övre magmuskler börjar ta form..)
men resten av magen är ju katastrof.. får bli plastikoperation där innan jag blir visningsbar..=)
 
börjar ju ta form på armarna...=)
 
har sjukt långt kvar.. jag vet.. jag är ingen jävla fitness modell.. jag är en brud som tränar crossfit på hobbynivå.. thats it... 
men ändå... =) 
Pretty stolt över mig själv=)

Kommentera inlägget här :