Död....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. shit nu är jag mör...
 
dagen har rullat på...
 
började lungt... slog upp ögonen strax innan kl halv 9...
 
gick upp vid 9 först...
 
Vi låg och mös i sängen.. min älskade dotter och jag... 
vi åt frukost och hade en gosig morgon.. bus och massa kärlek.. denna underbara unge...
 
hon fick somnat om igen vid 11..
 
då tog jag det lungt...
vek tvätt och bara glassa...
 
ja strax innan halv 1 väckte jag mitt hjärta.. vi skulle ju på mamma träff.. fick tatt på henne och ge henne en snabb lunch sen gick vi...
till bilen.. åkte upp till Öxeryd...
 
Silket underbart ställe...
 
Strandtomt och allt.. så barnen fick passat på att bada lite...=)
 
Elina var lite försiktig först men sen minsann.. ja hon satte sig med kläder på.. haha.. fick ju ta av henne byxor och blöja så fick hon sitta där och plaska..=)
lilltjejen..
dom andra barnen älskade det oxå=)
Hade kunnat döda för att få bo så där...=)
 
Barnen lekte på och vi fikade med rabarberpaj.. guuuud så gott..=)
buuuuuuus....
Söta Estelle..=)
Ja vid 16 var det dax för oss att röra oss hemåt...
 
jag behövde göra mat och sen skulle jag ju träna..=)
 
Tackade för oss och åkte hemåt...
 
Saknar alltid Daniel lite på kvällarna.. 
men snart är han hemma igen.. antagligen på Torsdag=)
 
GOTT!
 
nä.. dax att sova snart=)
 

Kommentera inlägget här :