ESC!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja i år har jag nog aldrig varit så oinsatt i det hela.. haha...
 
jag som alltid följt det så slaviskt förut...
 
men inte riktigt haft tid i år...
 
Vi är i allafall nyss hemkomna från Therese och Mikael i Gråbo... det vart grillning och kika på första delen av ESC där.. mysigt=)
 
Elina slocknade som ett litet ljus här hemma nu.. hon och jag har varit borta hela dan verkligen...
 
Hon hade verkligen saknat sin säng det märkte man..
 
Hon sover ju bäst där..
 
Daniel åkte ju och jobba vid 8 i morse.. jag gick då upp och gav Elina välling och ny blöja.. så jävulskt trött då jag jobbade igår...
 
Så jag gick och la mig igen och hoppades så att hon skulle somna om.. hon låg och pratade och var tyst då och då..
vid halv 10 skrek hon till och då gick jag upp till slut.. gick ut i köket och började förbereda frukost.. bäddade sängen och gick in till henne.. vem hade inte tokslocknat då...
 
SHYSST!!!
 
ja jag var ju redan uppe så jag tog en lyx frukost i min ensamhet på balkongen...
 
Började sen förbereda för att åka in till stan... hade bokat att möta pappa och kika på folket som sprang...
var ju varmt som fan!
Elina vaknade strax efter 11.. hon fick frukost och så klädde vi oss och knallade bort till tåget...
ja det var premiär..
 
Första gången hjärtat åker pendeln..=)
 
in till ett knökat Göteborg.. mötte pappa och vi knallade genom stan.. 
Jag ville kika på ett par shorts så jag gick in på HM
Snälla pappa sponsrade lite..=)
Hittade 2 tröjor, 1 par svarta shorts och en BH
allt för 248:- bara..=)
 
REA! =)
 
ja sen mötte vi upp min styvmamma och lillsyrran.. tog en fika och kikade på dom första som sprang GBG-varvet... tokar i denna värme...=)
 
Ja sen knallade vi bort mot pappa..
 
upp och kika på Semifinalen i Hockey... käkade och sen kom Daniel och hämtade mig och hjärtat..=)
 
Till Gråbo som sagt ... rätt trött nu...
 
lång... varm dag...
 
nu skall jag se vem som vinner sen SOVA!!

Kommentera inlägget här :