Fredag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja och så var det fredag igen... veckorna flyger fram.. snart börjar jag jobba igen och det är dax att börja förbereda sig för det... har en stor kartong nere i kälaren med alla mina kläder i.. dax att rota fram den och ta upp allt..
 
jag gissar på att dom flesta byxorna är alldeles för stora på mig.. haha
 
Idag startade vi dagen strax efter kl 9...
 
Elina somnade ju så sent i går kväll..
 
upp och starta dagen...
 
det var gröt som vanligt.. sen en dammsugning och sen fick skruttan bada.. gud som hon älskar det=)
 
Sen visste jag inte om vi skulle ta oss ut så hon kunde sova i vagnen och jag njuta i solen eller låta henne sova här hemma och gå ut efter det... det blev det sistnämnda då solen kommit och gått och det har nästan sett ut som det skall börja regna...
 
Elina fick somnat..
 
jag har njutit i soffan...
 ringt Statoil och skjutit upp räkningen som vi måste betala...
 
2500:- skall pungas ut i dagarna.. hur??
Ingen aning...
sälja sig själv kanske...
vi hade verkligen behövt få sålt bilen... kom igen nu!!!!
 
skall kanske lägga ut den på blocket nu då...
 
den är ju inte tvättad för att bli såld nu.. men men.. 
lätt fixat.. även besiktningen kan fixas...
 
Har suttit och drömt mig bort om allt vi vill köpa...
 
eller jag rättare sagt..
 
vill få köpt balkongmöblerna..
 
typ nått sånt här...
 
Hittat ett sånt på Jysk för billig peng..
 
vi hade även behövt en ny dammsugare då jag köpte min för 500:- på Ica Maxi år 2006... det säger väl allt.. den suger... INTE!!!
 
Att få går till frissan hade inte varit dumt heller...
Sen skall jag ju dra dom härliga visdomständerna nu i Juli.. det är 2700:- bara det...
.. plus Turkietresan som skall betalas...
 
ja inte fan är man miljonär... men det är bara att bita ihop... jobba hårt och skrapa ihop pengarna..=)
 
Nä nu har jag ont i magen efter lunchen som vanligt.. så måste vila... 
 

Kommentera inlägget här :