Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja en sån skön dag... sommarvärme...
 
Jag anade att det skulle bli fint väder...
 
Idag vaknade jag utav mig själv.. ingen unge som väckte mig...
 
vaknade halv 10...
 
gick upp och förberedde frukost och gjorde välling och gick in till sömntutan.. hon var ju vaken och skrattade bara glatt när hon fick se mig... sötkorven...
 
vi åt frukost.. och tog på oss..
 
tog oss ut först för att slänge hennes blöjor.. hon är min sopgumma..=)
 
sen knallade vi bort mot centrum...
 
strosade och kikade.. Elina somnade gott...
 
gick runt lite.. köpte INGET.. duktig mig!
 
knallade bort hemåt och satte mig på ett favorit ställe här utanför.. väldigt avsides.. där satt jag och ammade snuttan för ett år sedan=)
 
Nu satt jag och gottade mig i solen och Elina sov så gott i vagnen..
 
Alltid med ena ögat öppet...
 
jag försökte få färg på mina likbleka ben..
 
 
gick inte så bra... fick självklart färg i ansikte och bröst.. trots att jag idag noga smörjt mig...
 
fan vad jag får färg lätt.. helt sjukt..
 
ändå var jag noga idag... smörjde mig och Elina.. och höll mig mest i skuggan och satt inte i direkt solljus..
 
jaja..
 
vi knallade hem och åt lunch.. idag åt jag rester.. och se på fan min mage klarade det...=)
 
Det är nog när jag skall iväg efter maten och stressar... det funkar fan inte.. jag måste ta det lungt efter lunchen...
 
Satte på lite kaffe och då kom Daniel hem.. blev en kaffe ute i solen..=)
 
Daniel gick med Elina bort med soperna .. ja Elina älskar ju sin gå vagn.. jag passade på att njuta av kaffet...
 
Elina fick fikat hon med.. vi stannade ju inte ute länge för Elinas skull..
 
det var upp och mysa lite.. sen åt hon och jag lite mellanmål..
 
Honungsyougert
hallon och lite paulins musli..=)
 
Det gick ner..=)
 
Sen var det svida om för träning och cykla bort...
 
Daniel hade slängt ihop lite middag när jag kom hem...
det blev ta hand om Elina.. äta och duscha och se på matchen..
 
Elina ville promt vara uppe men hon flaggade in strax innan 22...
nu skall jag sova.. så natti natt=)

Kommentera inlägget här :